Informacja o wszczęciu postępowania OŚ.6341.90.2017.ZW - przebudowa bitumicznej drogi leśnej Turawa - Osowiec
Opole 2017-12-07
OŚ.6341.90.2017.ZW
Informacja
o wszczęciu postępowania wodnoprawnego
Na podstawie art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1121):
podaję do publicznej wiadomości
informację o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek – pismo z dnia 06 listopada 2017 r, pana Roberta Grodeckiego z RDK Projekt Robert Grodecki z siedzibą: 50-514 Wrocław ul. Międzyleska 2-4, działającego w imieniu PGL LP Nadleśnictwa Turawa
z siedzibą: 46-045 Turawa ul. Opolska 35, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Turawa pana Grzegorza Bieleckiego, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę istniejących oraz wykonanie nowych urządzeń wodnych, w związku z przebudową drogi bitumicznej Turawa – Osowiec w Leśnictwie Marszałki Nadleśnictwo Turawa, wg. poniższego zestawienia:
1.Wykonanie nowych przepustów
Oznaczenie Przepustu |
Długość [m] |
Średnica [m] |
Spadek [‰] |
Rzędna wlotu |
Rzędna wylotu |
Współrzędna geograficzne wlot |
Położenie względem drogi kilometraż |
P1 |
8,5 |
0,4 |
8 |
170,00 |
169,93 |
N:50°46’,3.727’’ E:18°4’,16.131’’ |
1+630 |
P2 |
9,7 |
0,4 |
5 |
169,88 |
169,83 |
N:50°46’,4.274’’ E:18°4’,16.553’’ |
1+637 |
P5 |
8,5 |
0,4 |
5 |
169,25 |
169,21 |
N:50°46’,36.827’’ E:18°3’,37.706’’ |
2+965 |
P3 |
8,5 |
0,4 |
5 |
169,84 |
169,80 |
N:50°46’,41.437’’ E:18°3’,32.068’’ |
3+164 |
P4 |
8 |
0,4 |
5 |
169,85 |
169,81 |
N:50°46’,42.245’’ E:18°3’,32.019’’ |
3+174 |
2.Przebudowa istniejących przepustów (polegająca na ich wymianie w istniejącym śladzie i gabarytach):
Oznaczenie Przepustu |
Długość [m] |
Średnica [m] |
Spadek [‰] |
Rzędna wlotu |
Rzędna wylotu |
Współrzędna geograficzne wlot |
Położenie względem drogi kilometraż |
Pi-1 |
9 |
0,4 |
3 |
169,44 |
169,41 |
N:50°46’,5.501’’ E:18°4’,14.200’’ |
1+630 |
Pi-2 |
11,5 |
0,6 |
3 |
169,77 |
169,73 |
N:50°46’,12.096’’ E:18°4’,4.244’’ |
1+970 |
Pi-3 |
8,5 |
0,6 |
12 |
169,59 |
169,49 |
N:50°46’,34.816’’ E:18°3’,39.242’’ |
2+900 |
Pi-4 |
10,5 |
0,6 |
15 |
169,16 |
169,00 |
N:50°46’,47.034’’ E:18°3’,11.424’’ |
3+610 |
Przepust okularowy |
6,39 |
1,4 |
6 |
167,080 |
167,040 |
N:50°45’,52.606’’ E:18°4’,23.943’’ |
1+236,80 |
3.Wykonanie nowych (N) oraz przebudowa istniejących (P) rowów przydrożnych:
a.lewa strona drogi
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
rzędna wlotu [m] |
rzędna wylotu [m] |
Nachylenie rowu |
status |
współrzędne geograficzne |
|||
1 |
początek |
1+014.448m |
169.32 |
168.88 |
-0.20% |
P |
N:50°45’45,689’’ |
E:18°4’26,362’’ |
|
koniec |
1+233.613m |
N:50°45’52,427’’ |
E:18°4’23,350’’ |
||||||
2 |
początek |
1+373.058m |
171.25 |
171.06 |
-0.53% |
N |
N:50°45’56,845’’ |
E:18°4’21,804’’ |
|
koniec |
1+409.319m |
N:50°45’57,741’’ |
E:18°4’21,503’’ |
||||||
3 |
początek |
1+560.545m |
170.19 |
169.96 |
-0.39% |
N |
N:50°46’2,436’’ |
E:18°4’18,469’’ |
|
koniec |
1+624.663m |
N:50°46’3,695’’ |
E:18°4’16,096’’ |
||||||
4 |
początek |
1+634.663m |
169.92 |
169.82 |
-0.20% |
N |
N:50°46’3,876’’ |
E:18°4’15,728’’ |
|
koniec |
1+687.897m |
N:50°46’5,178’’ |
E:18°4’13,960’’ |
||||||
5 |
początek |
1+691.897m |
169.81 |
169.94 |
0.22% |
N |
N:50°46’5,210’’ |
E:18°4’13,908’’ |
|
koniec |
1+751.124m |
N:50°46’6,623’’ |
E:18°4’11,586’’ |
||||||
6 |
początek |
1+899.459m |
171.78 |
170.56 |
-3.50% |
N |
N:50°46’10,064’’ |
E:18°4’6,376’’ |
|
koniec |
1+970.126m |
-0.87% |
N:50°46’11,874’’ |
E:18°4’3,916’’ |
|||||
7 |
początek |
2+456.829m |
171.58 |
170.79 |
-0.26% |
N |
N:50°46’21,189’’ |
E:18°3’43,953’’ |
|
koniec |
2+514.314m |
N:50°46’22,430’’ |
E:18°3’41,789’’ |
||||||
8 |
początek |
2+522.760m |
170.95 |
171.99 |
1.88% |
N |
N:50°46’22,630’’ |
E:18°3’41,216’’ |
|
koniec |
2+553.879m |
0.39% |
N:50°46’23,752’’ |
E:18°3’41,417’’ |
|||||
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
rzędna wlotu [m] |
rzędna wylotu [m] |
Nachylenie rowu |
Status |
współrzędne geograficzne |
|||
9 |
początek |
2+880.881m |
169.12 |
169.02 |
.-0.50% |
N |
N:50°46’34,296’’ |
E:18°3’39,084’’ |
|
koniec |
2+897.000m |
N:50°46’34,669’’ |
E:18°3’38,910’’ |
||||||
10 |
początek |
2+900.000m |
169.02 |
169.12 |
.0.50% |
N |
N:50°46’34,865’’ |
E:18°3’38,805’’ |
|
koniec |
2+920.000m |
N:50°46’35,278’’ |
E:18°3’38,592’’ |
||||||
11 |
początek |
2+956.571m |
169.28 |
169.23 |
1% |
P |
N:50°46’36,471’’ |
E:18°3’37,859’ |
|
koniec |
2+960.000m |
N:50°46’36,590’’ |
E:18°3’36,857’’ |
||||||
12 |
początek |
2+968.000m |
169.25m |
169.79 |
0.82% |
N |
N:50°46’36,822’’ |
E:18°3’37,602’’ |
|
koniec |
3+158.612m |
.0.21% |
N:50°46’41,293’’ |
E:18°3’32,504’’ |
|||||
13 |
początek |
3+170.000m |
169.86 |
170.34 |
0.71% |
N |
N:50°46’41,400’’ |
E:18°3’32,086’’ |
|
koniec |
3+329.607m |
N:50°46’43,289’’ |
E:18°3’24,362’’ |
||||||
14 |
początek |
3+570.000m |
169.79 |
169.56 |
-0.60% |
N |
N:50°46’46,424’’ |
E:18°3’13,080’’ |
|
koniec |
3+608.285m |
N:50°46’46,682’’ |
E:18°3’11,280’’ |
||||||
a.prawa strona drogi
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
rzędna wlotu [m] |
rzędna wylotu [m] |
Nachylenie rowu |
status |
współrzędne geograficzne |
||
1 |
początek |
0+957.939m |
169.60 |
168.77 |
-0.30% |
N |
N:50°45’44,048’’ |
E:18°4’27,372’’ |
koniec |
1+233.955m |
N:50°45’52,533’’ |
E:18°4’24,224’’ |
|||||
2 |
początek |
1+241.591m |
169.05 |
171.00 |
1.83% |
N |
N:50°45’52,835’’ |
E:18°4’24,059’’ |
koniec |
1+350.000m |
2.21% |
N:50°45’56,040’’ |
E:18°4’22,547’’ |
||||
3 |
początek |
1+372.661m |
171.31 |
171.20 |
0.38% |
N |
N:50°45’56,042’’ |
E:18°4’22,229’’ |
koniec |
1+400.000m |
N:50°45’56,859’’ |
E:18°4’22,052’’ |
|||||
4 |
początek |
1+560.545m |
170.00 |
169.85 |
0.20% |
N |
N:50°45’57,657’’ |
E:18°4’19,025’’ |
koniec |
1+633.354m |
N:50°46’2,625’’ |
E:18°4’16,606’’ |
|||||
5 |
początek |
1+640.000m |
169.83 |
169.72 |
0.23% |
N |
N:50°46’4,274’’ |
E:18°4’16,144’’ |
koniec |
1+692.060m |
N:50°46’5,514’’ |
E:18°4’14,247’’ |
|||||
6 |
początek |
1+695.000m |
169.72 |
169.87 |
0.26% |
N |
N:50°45’39,651’’ |
E:18°4’14,094’’ |
koniec |
1+747.172m |
N:50°46’6,798’’ |
E:18°4’12,217’’ |
|||||
7 |
początek |
1+886.923m |
171.54 |
170.90 |
0.71% |
N |
N:50°46’9,932’’ |
E:18°4’7,098’’ |
koniec |
1+973.662m |
N:50°46’12,052’’ |
E:18°4’4,244’’ |
|||||
8 |
początek |
1+976.937m |
171.40 |
171.50 |
0.37% |
N |
N:50°46’12,052’’ |
E:18°4’4,200’’ |
koniec |
2+003.191m |
N:50°46’12,661’’ |
E:18°4’3,322’’ |
|||||
9 |
początek |
2+410.000m |
171.41 |
171.25 |
0.20% |
N |
N:50°46’20,405’’ |
E:18°3’46,137’’ |
koniec |
2+498.963m |
N:50°46’22,444’’ |
E:18°3’43,671’’ |
|||||
10 |
początek |
2+885.000m |
169.95 |
169.80 |
1.0% |
N |
N:50°46’34,667’’ |
E:18°3’40,254’’ |
koniec |
2+900.000m |
N:50°46’34,946’’ |
E:18°3’40,093’’ |
|||||
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
rzędna wlotu [m] |
rzędna wylotu [m] |
Nachylenie rowu |
status |
współrzędne geograficzne |
||
11 |
początek |
2+902.000m |
169.80 |
169.95 |
1.0% |
N |
N:50°46’35,033’’ |
E:18°3’40,053’’ |
koniec |
2+915.000m |
N:50°46’35,445’’ |
E:18°3’39,839’’ |
|||||
12 |
początek |
2+956.994m |
169.20 |
169.80 |
0.29% |
N |
N:50°46’36,806’’ |
E:18°3’39,288’’ |
koniec |
3+169.741m |
N:50°46’42,240’’ |
E:18°3’32,485’’ |
|||||
13 |
początek |
3+180.000m |
169.85 |
171.01 |
0.20% |
N |
N:50°46’42,290’’ |
E:18°3’32,013’’ |
koniec |
3+346.601m |
N:50°46’43,826’’ |
E:18°3’23,840’’ |
|||||
14 |
początek |
3+608.787m |
169.29 |
169.45 |
0.69% |
N |
N:50°46’47,096’’ |
E:18°3’11,382’’ |
koniec |
3+632.263m |
N:50°46’47,438’’ |
E:18°3’10,416’’ |
Działki ewidencyjne, na których zlokalizowane będą urządzenia wodne:
a.rowy:
rowy przydrożne |
|||||||
lewa strona drogi |
prawa strona drogi |
||||||
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
nr działki |
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
nr działki |
||
1 |
początek |
1+014.448m |
155/5 |
1 |
początek |
0+957.939m |
155/5 |
koniec |
1+233.613m |
koniec |
1+233.955m |
||||
2 |
początek |
1+373.058m |
155/1 |
2 |
początek |
1+241.591m |
155/1 |
koniec |
1+409.319m |
koniec |
1+350.000m |
||||
3 |
początek |
1+560.545m |
155/1 154/1 |
3 |
początek |
1+372.661m |
155/1 |
koniec |
1+624.663m |
koniec |
1+400.000m |
||||
4 |
początek |
1+634.663m |
175 |
4 |
początek |
1+560.545m |
154/1 |
koniec |
1+687.897m |
koniec |
1+633.354m |
||||
5 |
początek |
1+691.897m |
175 |
5 |
początek |
1+640.000m |
175 |
koniec |
1+751.124m |
koniec |
1+692.060m |
||||
6 |
początek |
1+899.459m |
176 |
6 |
początek |
1+695.000m |
175 |
koniec |
1+970.126m |
koniec |
1+747.172m |
||||
7 |
początek |
2+456.829m |
177 |
7 |
początek |
1+886.923m |
176 |
koniec |
2+514.314m |
koniec |
1+973.662m |
||||
8 |
początek |
2+522.760m |
167 |
8 |
początek |
1+976.937m |
176 |
koniec |
2+553.879m |
koniec |
2+003.191m |
||||
9 |
początek |
2+880.881m |
167 |
9 |
początek |
2+410.000m |
177 |
koniec |
2+897.000m |
koniec |
2+498.963m |
||||
10 |
początek |
2+900.000m |
167 |
10 |
początek |
2+885.000m |
167 |
koniec |
2+920.000m |
koniec |
2+900.000m |
||||
11 |
początek |
2+956.571m |
167 |
11 |
początek |
2+902.000m |
167 |
koniec |
2+960.000m |
koniec |
2+915.000m |
||||
|
|||||||
rowy przydrożne |
|||||||
lewa strona drogi |
prawa strona drogi |
||||||
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
nr działki |
Nr |
położenie względem kilometraża drogi |
nr działki |
||
12 |
początek |
2+968.000m |
161/1 |
12 |
początek |
2+956.994m |
161/1 |
koniec |
3+158.612m |
koniec |
3+169.741m |
||||
13 |
początek |
3+170.000m |
162 Ls |
13 |
początek |
3+180.000m |
162 Ls |
koniec |
3+329.607m |
koniec |
3+346.601m |
||||
14 |
początek |
3+570.000m |
162 Ls |
14 |
początek |
3+608.787m |
162 Ls |
koniec |
3+608.285m |
koniec |
3+632.263m |
b.przepusty:
nowe przepusty |
|||
Oznaczenie Przepustu |
Położenie względem drogi kilometraż |
Nr działki |
|
P1 |
1+630 |
154/1 |
|
P2 |
1+637 |
154/1 |
|
P5 |
2+965 |
167 |
|
P3 |
3+164 |
162 Ls |
|
P4 |
3+174 |
161/1 |
przebudowywane przepusty |
|||
Oznaczenie Przepustu |
Położenie względem drogi kilometraż |
Nr działki |
|
Pi-1 |
1+630 |
175 |
|
Pi-2 |
1+970 |
176 |
|
Pi-3 |
2+900 |
167 |
|
Pi-4 |
3+610 |
162 Ls |
|
Przepust okularowy |
1+236,80 |
162 |
Stan prawny działek, na której zlokalizowane będą urządzenie wodne – przepusty
i rowy:
- działki nr 175, 176, 177, 167, 161/1, 162, a.m. 5 obręb Osowiec gm. Turawa stanowiące własność Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Turawa,
- działki nr 145/8, 156/5, a.m. 9, 155/5, 154/1, 155/1 a.m. 10 obręb Turawa
gm. Turawa stanowiące własność Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Turawa, - działka nr 162 a.m. 10 obręb Turawa gm. Turawa stanowiąca własność Skarbu Państwa w zarządzie WZMiUW w Opolu
W Wydziale Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Opolu ul. 1 Maja 29 (pokój nr 209) można zapoznać się z operatem wodnoprawnym załączonym do wniosku, jak również zgłaszać swoje zastrzeżenia i uwagi.
Z up. Starosty
Marek Parfimczyk
Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska
Wersja XML